top of page
9. joulukuuta
Joulukalenteri
Luukku 9
Miksi niin harva antaa palautetta vaikka meistä varmasti jokainen toivoisi sitä saavansa? Milloin muuten viimeksi sinä olet antanut tai saanut palautetta?
Hypätäänpä seuraavan videon pariin pohtimaan hieman enemmän palautteen antamisen ja vastaanottamisen tärkeyttä.
Nelivaiheinen palauteprosessi
measurEX - data-driven happiness
Työkalu, jonka avulla kehitetään organisaation osa-alueita:
measurEX
data-driven happiness
Intohimosta ratkaisukeskeisyyteen, vaikuttavuuden todentamiseen, kestävän muutoksen aikaansaamiseen ja tavoite- ja tarveperustaiseen tekemiseen syntyi measurEX - data-driven happiness. Viitekehyksemme yhdistää innovatiivisella tavalla dialogisen osallistamisen, merkityksellisyyden ja kvantitatiivisen lähestymistavan organisaatioiden johtamiseen ja kehittämiseen.
bottom of page