22. joulukuuta
Joulukalenteri
Luukku 22
Verkko-oppimisympäristö on otettu käyttöön ja monia koulutuksiakin on sinne rakenneltu ja sitten nuo meidän ihmiset eivät käykään niitä vaivalla tehtyjä koulutuksia. Ei ole aikaa tai tunnukset ovat kateissa ja mitä muita selityksiä nyt onkaan.
Millä tavoin verkko-oppimisympäristöihin voidaan saada kiinnostavuutta, jotta niissä odottelevat koulutukset herättävät innostusta ja mielenkiintoa?
Millä eri tavoin uteliaisuutta voidaan saada aikaan verkkokoulutuksissa?
Kurkkaa nyt seuraavalta videolta muutama vinkki.
measurEX - data-driven happiness
Työkalu, jonka avulla kehitetään organisaation osa-alueita:
measurEX
data-driven happiness
Intohimosta ratkaisukeskeisyyteen, vaikuttavuuden todentamiseen, kestävän muutoksen aikaansaamiseen ja tavoite- ja tarveperustaiseen tekemiseen syntyi measurEX - data-driven happiness. Viitekehyksemme yhdistää innovatiivisella tavalla dialogisen osallistamisen, merkityksellisyyden ja kvantitatiivisen lähestymistavan organisaatioiden johtamiseen ja kehittämiseen.